„TINKLINIO NAKTIS“ OPENS BORDERS

Naktinė tinklinio fiesta pačiame Vilniaus centre – rugpjūčio 18 dieną! 
 
Didžiausia kasmetinė naktinė tinklinio ir pramogų fiesta šiais metais plečia savo ribas ir tampa tarptautiniu renginiu, kurį vainikuos parodomosios rungtynės tarp Izraelio ir Lietuvos vyrų rinktinių! Jo Ekscelencijos Izraelio valstybės nepaprastojo ir įgaliotojo ambasadoriaus Lietuvai Amir Maimon kvietimu į Lietuvą atvyksta vieni pajėgiausių šalies paplūdimio tinklininkų Alon Sanderovich ir Ovadia Sidon, kurie išbandys savo jėgas kovoje prieš lietuvius Arną Rumševičių bei Luką Každailį.
 
Visų tinklinio entuziastų lauks didžiausias Lietuvoje mėgėjų 4x4 turnyras, vyksiantis net aštuoniose aikštelėse, o jei visi norintys dalyvauti netilps – vėl įrengsime papildomas aikšteles ant žolės. Komandoje privalės būti ne mažiau nei 2 moterys ir negalės žaisti daugiau nei 1 aukšto meistriškumo sportininkas ar sportininkė.
 
Kaip ir kasmet žiūrovų lauks įvairūs konkursai ir atrakcijos, bus galima laimėti Izraelio ambasados, “Grožio akademijos”, “Laimos”, Lietuvos tinklinio federacijos įsteigtus prizus. Tarp jų – ir populiarieji “Tinklinio nakties” marškinėliai, praėjusiais metais sukėlę tiek daug aistrų! Ištroškusius dalyvius mineraliniu vandeniu vaišins “Akvilė”, o pakviesti prekybininkai pasirūpins, kad žiūrovai netrūktų ledų, spragėsių ar užkandžių.
---------------
In just several weeks we will be happy to meet you all at one of the biggest annual volleyball events here in very heart of Vilnius - the White bridge and Credit 24 volleyball arena. You will be able to participate in huge volleyball tournament (4x4). Moreover we all going to cheer Israel and Lithuania top men volleyball couples. These guys will present friendly match. Also there wil be other activities for spectators so don't hesitate and meet us there!
---------------
 
Kada? / When?  Rugpjūčio 18 dieną. Komandos renkasi ir registruojasi nuo 17.00 iki 17.45. 18.00 turnyro startas. Nevėluokite!!! / August 18th. Teams must be at location at 5 pm. Registration will be open from 5.00 to 5.45 pm. At 6.00 pm tournament will start. Don't be late!!!
 
Komandos sudėtis / Composition of team. Komandą sudaro keturi asmenys: dvi merginos/moterys ir du vaikinai/vyrai. Vienas žaidėjas gali būti aukšto meistriškumo. / Team is composed from 4 players: two women and two men. One of players (either woman or men) can be high - mastery/professional. 
 
Žaidimo sistema / Tournament system. Turnyrui bus skirti 7 paplūdimio aikštynai, o jei norinčių dalyvauti komandų skaičius bus didelis, 360 Sportas įrengs dar tris aikštynus ant žolės. Taigi max komandų skaičius - 50 (10 pogrupių po 5 komandas). Pogrupyje komandos žais vieno rato sistema. Bus žaidžiamas vienas setas iki 21 taško pagal paplūdimio tinklinio taisykles. Jei susirinks maksimalus komadų skaičius, į atikrintamas varžybas pateks po vieną komandą iš kiekvieno pogrupio + 6 stipriausios antras vietas užėmusios komandos. Antrame etape dalyvaus 16 komandų ir žais vieno minuso sistema. Jei komandų skaičius bus mažesnis, turnyro sistema bus kooreguojama atsižvelgiant į tai. / For this tournament we will have 7 beach volleyball courts. If there will be not enough, additional 3 courts will be constructed on grass. Max team capacity for event - 50. In each subgroup there will be 5 teams so up to 10 subgroups will be available. From each subgroup one top team will qualify to the next stage (leg) + 6 best teams which secured 2nd places in their subgroups. That means we will have 16 teams in second stage where all of them will play under single elimination or sudden death rules. If there will be less teams in first tournament stage, tournament system will be adjusted considering the current situation.
 
Startinis mokestis / Entry fee. 20 EUR/team collected during registration procedure.
 
 

Jei turite klausimų, rašykite 360sportas@gmail.com / Questions and comments are appreciated. Contact us by email 360sportas@gmail.com

Visa naujausia info bus skelbiama 360 Sportas facebook paskyroje ir renginio 'evente'. / Info and updates will be available at our facebook page and event page.